piątek, kwietnia 02, 2010

Hello (again)

Na nowo, dlaczego? Jakoś taka mnie ochota wielka naszła, tak poprostu.

Niedawno odbyła się parada z okazji dnia St. Partick. Trochę o tym dniu:
Dzień św. Patryka- (ang. Saint Patrick's Day, irl. Lá 'le Pádraig lub Lá Fhéile Pádraig) -irlandzkie święto narodowe i religijne obchodzone 17 marca, święto patrona Irlandii - św. Patryka. W Stanach Zjednoczonych obchody Dnia św. Patryka sięgają 1737r., kiedy "Charytatywne Irlandzkie Stowarzyszenie w Bostonie" zorganizowało pierwszą paradę.

Mix z parady:

8 komentarze:

Unknown pisze...

pozytywnie ;) tu:) pozdrawiam

Anonimowy pisze...

U mnie w Irlandi to swieto nie jest az tak hucznie obchodzone :)

Anonimowy pisze...

zielono mi ;p

Glam Girl pisze...

Nice pots!

cocof pisze...

dziękuję . : >
mam 7kwietnia .

widziałam te zdjęcia na Twoim pb . : d
zieloooono .

Anonimowy pisze...

ależ kolorowo! uwielbiam takie święta,w których ludzie wychodzą na ulicę, radują się i wspólnie świętuja!szkoda,że w PL tego nie praktykujemy!

Anonimowy pisze...

Najlepsze to zdjęcie z flagami usa :)

Anonimowy pisze...

super wygladaja ci ludzie :)

Prześlij komentarz